perjantai 21. helmikuuta 2014

Sebastian- Kuroshitsuji


























Sebastian cossi on ollut minulle tärkein. Sen avulla tutustuin nykyiseen parhaaseen ystävääni Millaan! Muutenkin minut yleisesti tunnetaan Sebbynä. Käytinhän sitä, jopa viidessä conissa putkeen. Kunnes en enää löytänyt mitään siihen lisättävää. Se oli hauska tapaus. Kuljeskelin yksistäni Animeconissa 2011 kun minulla oli Ciel vasta seuraavalle päivälle. Se sattui olemaan ainoa Animecon, missä olen tähän mennessä käynyt. Onhan se aika kaukana. 
Huomasin tanssiaisasussa olevan Cielin kuljeskelevan conipaikalla ilman Sebbyä, mutta en uskaltanut kysyä häntä photoshoottaamaan kanssani. Menin myyntipöydille parin kaverini kanssa ostamaan pikkukrääsää. MATERIA on parasta! Tsihii! Tunsin nykäisyn hihassani ja siinä tuo pieni suloinen tytöntyllerö oli. Pyysi halia ja kuviin kanssaan. Olin tietenkin siltä seisomalta valmis! Kuitenkin aikaa oli vasta myöhemmin päivällä. Meistä otettiin todella hyviä kuvia ja pituuserommekin näytti oikein kivalta! Myöhemmin hankin cossiin paremmin sopivat kengät ja nyt on uusi peruukkikin kesän comebackiä varten ostettu!

Poseeraaminen oli kyseisessä cossissa aika hankalaa, mutta enköhän minä useimmissa kuvissa ihan hyvin onnistunut! Kyseisessä kuvassa Ninni pyysi syliin, koska oli nähnyt toisen Cielin sylissäni...
Sitten kävi näin. Tyttö oli todella hunosti sylissäni, kun meidän ympärille hyökkäsi ainakin seitsemän kuvaajaa samaan aikaan! No molemmat repesivät nauramaan ja kuvat ovat sen takia aika hysteerisiä.

Muuten olen nauttinut coneistani Sebastienina todella paljon. On todella monta kuvaa jotka mieluusti poistaisin netistä.... Mutta minkäs sille voi. Ei se peruukki voi koko päivää olla hyvin päässä.

Toi cossi on muutenkin melkein tappanu mut. Bindit, piilarit, korkkarit, peruukki ja meikit on aina ihan huonosti. Sitä huomaa miten totta "cosplay ilman tuskaa on!" Tosin voishan sitä tehdä mukavankin cossin joskus... 


Ehkä elävämmin on jäänyt mieleen, kun Animeconissa-11 pieni poika vetäisi minua hihasta ja pyysi halia. Sitten hän halasi Cieliäkin. Vähän matkan päässä ilmeisesti tytön isosisko kysyi pikkusiskoltaan haluaako hän halata Sebastiania ja hän kipitti luokseni. Tyttö vetäisi minua hihasta ja halasin häntä. Kun isosisko kysyi haluaako tyttö halata Cieliäkin tyttö huusi kovaan ääneen "EN!" Aika suloista! Siitä saatiin porukalla hyvät naurut. Sebby on niin suosittu! Ninnin kanssa me päästiin Animelehteen Animeconin jälkeen. Meiltä ei edes kysytty lupaa... 

Saaraan tutustuin Desuconissa 2010 kun minulla oli Sebby ensimmäistä kertaa päällä! Saara istui ulkona ja valitti kipeitä jalkojaan. Liian pienet korkkarit puristivat jalkoja. No annoin reppuni kaverilleni ja kannoin Cielin sisälle rappuselässäni. Saara oli varannut minut Lauantaille ja tässä kuvaajan meistä ottamia kuvia. 







Vaikkakin coneissa saa ihanan helposti kavereita samasta sarjasta cossaavista, on poikkeuksiakin. Tsuna tuli taakseni piiloon ja hän sopi niiiiin hyvin leuan alle. Todella usein minut mielletään äidilliseksi, joka on omalla tavallaan totta. Pituuteni takia minua harvoin mielletään pieneksi ja söpöksi pikkutytöksi. Syy miksi en niitä myöskään cossi, koska ne eivät sovi kehonrakenteelleni. Se ei näytä suhteessa hyvältä tai luontevalta. Jotkut asiat näyttää paremmalta pitkällä ihmisellä ja jotkut lyhyellä!

Minua myös pyydettiin Cosplay Deitti Yaoi kierrokselle Animeconissa ja kavereiden tuuppimisen jälkeen olihan mun sit suostuttava!

Tässä mihin ollaan tultu!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti