perjantai 21. helmikuuta 2014

Seksikäs Parantaja


Meikkien kokeilua



Saara ehdotti keskellä yötä että tehtäis mulle joku OP cossi ja ei siinä voinu kieltäytyäkkään. Mun mielestä Law on aivan mahtava hahmo ja sillä on petenttiaalia ja persoonaa. Kaiken hyvän lisäksi mun kasvot sopii siihen cossiin tosi hyvin. Vaikkakin mun ripset on tosi tosi pitkät niin ne pitää meikata näkymättömiin. Plus näytän yllättävän hyvältä partani kanssa... Vaikkei mihet siitä ole hirveesti tykänneetkään.

Saara oli ihana ja teki mulle ton karvahatun. Hän tuli meille viikoa ennen conia ja pistimme cossin kasaan parissa tunnissa. Yötöiksi se meni, mutta ei se haittaa. XD
Kyllä ilmeet oli hienoa kun kanniskelin yli metrin pituista keppiä ympäri ämpäri Hyvinkäätä. Isän avustuksella siitä tuli ihan hyvä miekka.

Hupparia käytän yllättävän usein. Se on mukava ja toisin kuin kaupan huppareissa, siinä on todella todella iso huppu ja pitkät hihat. Ärsyttää vain etten löytäny samaa kangasta sekä keltaisena, että mustana... Mutta ei se ny niin tarkkaa oo. Kuhan näyttää hyvältä. Sit maalasin mustalla kangasvärillä merkin keskelle kangasta ja kuivasin sen hiustenkuivaajalla.... Kuten kuvassa näkyy. Kärsimättömyys iski. Sit viel kirpparilta eurolla ostamani korkkarit jalkaan ja menoksi.




Menin sitten Frostiin tuo kokonaisuus päälläni ja sain yllättävän hyvän vastaanoton. Pääsin lehteenkin OP porukan kanssa. Onneksi olin ainoa Law niin ei tarvinnut verrata omaa cossiaan mihinkään. Pidettiin hauskaa kavereiden kanssa-

 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti