tiistai 25. helmikuuta 2014

Persona3 Mitsuru ja Minato






Teimme Jeren kanssa Desucon 2013 coniin Persona 3 cossin. Olin perjantaina todella kipeä, joten missasimme perjantain rankkasateen. Normaalisti ihmiset sairastuvat conissa, mutta minun tapauksessani tapahtui jotain kummallista ja paranin.
Miekan minulle teki Jani, koska en itse oli mikään mestari puutöissä. Sain meidän Persona3 cossit viimetingassa valmiiksi ja  jakesti juuri lauantain, ennenkuin hajosi. Tai no rusetti purkaantui totaalisesti ja kengistä lähti solkien koristeet irti... Mutta se kesti onneksi juuri niin kauan kuin tarve oli. Meitä tultiin vetämään hihasta kun Persona4 cossareilla oli Photoshoot, joista nämäkin kuvat ovat.
Joku anto mulla Poccyn ja kävi näin...

 
Tämä on ehdottomasti yksi lempi kuvistani!!!


 
Noi cossit oli hienojaaaaah. Oli omituista cossata hahmoa, jota ei oikeastaan tuntenut niin hyvin. Aina kun joku tuli kysymään hahmosta jotain teki mieli juosta karkuun. Ei sitä tunnetta enää KIITOOOOOOS! Coni oli kuitenkin oikein kiva. Muita Mitsuruita ei ollut lauantaina, joten ei ollu niin pahasti paineita. Iltabileissä hyppäsin boxin päälle tanssimaan etualalle ja pidin kunnolla hauskaa. Joku kuvaaja otti minusta kuviakin, mutta en ole löytänyt niitä mistään... Nukuimme Jeren kanssa kebab yöpalan jälkeen autossa, yllättävän hyvin. Tälläkertaa molemmat etupenkeillä. Olin fiksuna ottanut kevyen makuupussin ja kunnon tyynyn.Sitä huomaa miten ennalta suunnittelu kannattaa ja tehdä olonsa mahdollisemman mukavaksi, koska sitten on aamullakin parempi olo. 

Vaihdoin Lawin päälle ja jotenkin päädyin tähän ryhmäkuvaan. Päädyimme samaan opiskelupaikkaan Zoron kanssa Hämeenlinnaan ja me molemmat viihdymme hyvin.
Kun olin sunnuntaina saanut jo meikit pois ja halusin vain saada korkkarit jalasta joku juoksi perääni ja pyysi halia. Vastasin että "Tottakai, olen vain jo aika naturallina!" Oli kyllä taas päivän piristys.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti